Aplicatia Adored ajuta la marketarea statiunii montane Gunstock Mountain catre clientii fideli, si la atragerea de noi clienti
Statiunea montana Gunstock Mountain Resort din SUA foloseste o solutie bazata pe tehnologia ibeacon pentru a trimite clientilor din zona informatii si mesaje de marketing in functie de locatie si interesele acestora, prin intermediul aplicatiei de loialitate Adored. Adored trimite mesaje de marketing in baza comportamentului consumatorului, informatii care sunt colectate de un istoric de cumparaturi anonim si de locatie. Daca un utilizator este pe partia de incepatori, acesta ar putea obtine o reducere pentru o lectie de schi. In afara de marketing in statiune, aplicatia Adored este folosita si in alte zone – in cazul in care determina ca o persoana este turist la o cafenea din Boston intr-o zi de miercuri, Adored ii poate trimite un discount pentru o activitate outdoor (tiroliana) in statiune pentru weekend. Acest tip de marketing poate fi util statiunii mai ales in extra-sezon, atragand atentia potentialilor turisti ca pot beneficia de distractie chiar si in sezonul de vara.
Aplicatia poate veni in ajutorul companiilor care nu reusesc sa determine clientii sa descarce aplicatiile lor. Adored are aproximativ 10.000 de descarcari pana in prezent, si nu este legat doar de zonele de schi. Pentru statiunile de schi se pare insa ca a functionat foarte bine. Acestea au oferit stimulente pentru vizitatorii care au descarcat aplicatia (cum ar fi reduceri pentru urcari pe cablu si 1$ discount la o bere draft). Cu toate acestea, 10.000 nu este un numar extraordinar de descarcari. Pana cand vor atinge un numar mai mare de descarcari, brandurile s-ar putea descurca mai bine cu o strategie comuna de marketing pentru propria lor aplicatie – cu beaconi si nu numai.
Sursa: http://ibeaconsblog.com
Be First to Comment