Ce aplicatii de shopping se folosesc in Romania?
Ramura mobile este unul dintre cele mai dinamice sectoare de FMCG din Romania. Aici putem observa entuziasmul din piata, in care avem, cu aproximatie, 10 milioane de utilizatori de internet si 4 milioane de utilizatori de smartphone-uri si tablete 72% dintre acestia folosesc smartphone-urile in miscare, 60% avand device-ul “at one hand reach’’ – adica lipiti de gadgetul personal.
Este clar ca avem de a face cu un nou tip de consumator, entuziasmat de tehnologie, cu un venit peste medie, in cautare de solutii de calitate care sa ii acopere nevoile, folosind tehnologia in scopul de a-si prioritiza cu succes activitatile zilnice. Aceste cifre ne indreapta catre un consumator dinamic care poate interactiona mult mai bine cu produsul si totodata avem si statisticile care ne spun ca aplicatiile pe platforme mobile convertesc mai eficient eforturile companiilor in vanzari si noi lead-uri.
Consumatorii nu mai cumpara exclusiv online sau offline, ci au o abordare combinata, folosind canalul care se potriveste cel mai bine nevoilor lor. Cei mai de success retaileri si producatori vor fi cei care se plaseaza la intersectia dintre lumea fizica si cea virtuala, folosind tehnologia pentru a satisface cumparatorul oriunde, oricum si oricand doreste acesta sa cumpere.
“Cand ne uitam la faptul ca foarte multe firme de retail nu au inca o versiune “mobile friendly” a site-ului, ne deam seama ca mai sunt multe de facut. Suntem nerabdatori sa vedem efectele integrarii tehnologiei ibeacon in cele mai utilizate aplicatii romanesti” spune Kibo NAKAMURA, CEO Fun Finger Software.
Sursa: https://infogr.am/ce_aplicatii_de_shopping_se_folosesc_in_romania
Be First to Comment