In acest an, la Wimbledon vor fi o serie de inovatii – Wimbledon.com, site-ul oficial al turneului, a fost complet revizuit, fiind mult mai interactiv. Noul site este integrat cu aplicatia mobila oficiala si canalele de social media, intentia fiind ca acesta sa devina platforma principala a turneului.
Fiecare jucator va avea propria pagina web, completata cu meciuri si antrenamente, ordinea meciurilor precum si multe alte info. De asemenea, statisticile vor fi imbunatatite, datorita continuarii parteneriatului dintre IBM si programul propriu, Watson – astfel incat toti fanii care nu au putut fi prezenti la meciuri, sa beneficieze de o experienta superioara.
Beaconii sunt folositi tot mai mult in sport datorita Major League Baseball; ei vor continua sa fie testati si in 2015. Scopul nu este doar pentru retail, ci si pentru a ghida utilizatorii aplicatiei lor in zona.
All England Club (AELTC) a facut, de asemenea, unele modificari la aplicatia mobila si canalele de social media pentru a oferi o experienta “consistenta” pe toate dispozitivele. Aplicatia pentru iPhone si Android are un nou modul offline, in timp ce aplicatia iPad a fost actualizata cu imagini de 360 de grade luate de o drona ce pluteste deasupra SW19.
“Faptul ca am investit foarte mult in acest an in domeniul „.com”, asta nu inseamna ca neglijam aplicatia mobila”, a declarat Alexandra Willis, head of digital and content la AELTC. “[Mobile] este, evident, extrem de important pentru noi.”
Sursa: http://ibeaconsblog.com
Be First to Comment