Taxiurile negre din Londra, Edinburgh, Glasgow, Manchester si Birmingham vor fi echipate cu beaconi.
Acest lucru va permite pasagerilor primeasca mesaje bazate pe proximitate in timpul cursei.
Montarea beaconilor in taxiuri este rezultatul unui parteneriat intre Proxama, o companie de marketing si Ubiquitous, cea mai mare companie de publicitate pentru taxi din tara. Fiecare cabina de taxi transporta aproximativ 4500 de calatori pe an, calatori ce au in general venituri personale ridicate. Durata medie a unei calatorii in Londra este de aproximativ 20 de minute – suficient timp pentru a primi mesaje de context, relevante.
Pe baza datelor din proiectele Proxama existente ce se bazeaza pe tehnologia ibeacon, reteaua se asteapta la o rata de deschidere a notificarilor de 24% la aplicatiile ce transmit notificari de proximitate pe smartphone-ul clientului, si se deschid noi oportunitati nu doar pentru client , dar si pentru toti agentii de publicitate ce cauta sa se apropie cat mai mult de publicul tinta.
Sa speram ca mesajele vor aduce mereu un plus de valoare si nu vor fi percepute ca fiind omniprezente.
Sursa: http://performancein.com
Be First to Comment