Vinariile Chianti Classico devin interactive cu ajutorul beaconilor
Consortiul Vino Chianti Classico a lansat prima sa aplicatie mobila completa ce integreaza cu succes tehnologia ibeacon (disponibil gratuit pentru dispozitive iOS si Android). Consortiul reglementeaza vinul produs in zona Chianti Italia. Acesta are 600 de membri inregistrati si 350 de membri neinregistrati (vanzarile globale de produse sunt estimate la aproximativ 600 de milioane de euro).
Aplicatia a fost conceputa ca un asistent personal pentru a ajuta oamenii, oferindu-le informatii despre punctele de interes si evenimentele din cadrul vinariei. Toti utilizatorii de aplicatii care viziteaza vinariile dotate cu beaconi vor primi informatii asupra produselor pe care le degusta, dar si ofertele speciale. Este un consortiu foarte mare pentru o lansare de beaconi si, daca va fi un caz de succes, ar trebui sa vedem astfel de aplicatii dominand si alte fabrici de vin din toata lumea. De asemenea, demn de remarcat este faptul ca aceasta este prima lor aplicatie mobila, prin care acestia si-au propus sa ofere membrilor experiente unice si interactive.
Sursa: http://brandforum.it/
Be First to Comment