Dupa ce v-am prezentat primul proiect cu iBeacon din retailul romanesc – Smart Shopping – implementat in lantul de hypermarketuri Carrefour pentru ghidarea si informarea clientilor, dorim sa salutam o alta utilizare a acestei tehnologii in domeniu.
Retailul este principalul domeniu pentru care aceasta tehnologie ofera oportunitati nelimitate, gratie vastei aplicabilitati – offline analytics, marketing de proximitate, navigare in magazin, informatii contextuale, personalizare, plata. Cu cativa beaconi si cu o aplicatie mobila buna, retailerii au acum posibilitatea sa isi transforme locatiile fizice in cel mai convingator instrument de marketing si sa ofere consumatorilor cea mai bogata experienta de shopping.
Recent, AFI PALACE Cotroceni a aderat la platforma de marketing de proximitate ZONIZ, devenind primul centru comercial care beneficiaza de o solutie permanenta de iBeacon. Prin intermediul acestei solutii, brandurile pot interacționa in timp real cu vizitatorii centrului comercial si au posibilitatea sa realizeze campanii de marketing relevante in funcție de afinitati.
“AFI Palace Cotroceni este un centru comercial de referinta in Romania si ne dorim sa le oferim clientilor nostri experiente unice atunci cand ne trec pragul. Prin aceasta aplicatie se poate localiza mai usor magazinul preferat, se pot afla informatii in timp real despre reducerile si ofertele existente, sau chiar se pot intermedia anumite actiuni care sa ne faca experienta de shopping mai placuta. Astfel, noua tehnologie nu va inlocui experiența in-store, ci o va imbunatati. Mai mult decat atat, vom avea posibilitatea ca in viitorul apropiat sa generam statistici relevante despre campaniile pe care le desfasuram si sa ne adaptam strategiile in functie de rezultate”, a declarat David Hay, CEO al AFI Europe Romania.
Sursa: http://www.retail-fmcg.ro/
Be First to Comment