Inghetata Magnum promovata cu beaconi
Veste buna pentru iubitorii de inghetata! 270 de magazine Tesco Express vor fi dotate cu beaconi pentru a promova ofertele la inghetata Magnum. Oferte exclusive si reduceri vor fi transmise utilizatorilor aplicatiei Mpulse cand trec pe langa un magazin participant. Clientii vor primi pe device-urile mobile oferte pentru sortimentele de inghetata Magnum Black si Magnum Pink si vor fi ghidati catre acestea prin notificari de tip push.
“Suntem mereu in cautare de modalitati inovatoare pentru a livra promisiunea brandului Magnum de a oferi placere, iar faptul ca putem sa o facem la scara larga cu un partener precum Tesco, este fantastic”, a declarat Neil Gledhill, director global de brand Magnum.
Tony Reed, director general Tesco Convenience, a declarat: “suntem intr-o permanenta cautare de modalitati noi si interesante de a atrage clienti si a le transmite oferte excelente.”
Si pentru ca inghetata vine tocmai la timp pentru o vara fierbinte, Magnum si Tesco au facut o treaba buna si au indulcit stimulentul de descarcare al aplicatiei, atat din punct de vedere timp, cat si ca locatie.
Be First to Comment